Friday, April 13, 2007

Tankarna dansar runt i huvudet, kanske är det våren eller så är det en slags nyvunnen frihet. En nyvunnen kunskap om mig själv och vetskapen om att jag har utvecklats stärker mig. Jag trivs med livet på ett behagligt sätt. Funderar över vad det är som har förändrats. Är det min egen inställning? Är det mitt sociala liv? Är det arbetet och studierna?
Här är det varmt och soligt. Tiden springer fram, men det är behagligt. Snart blir det Göteborgsresa igen, det skall bli kul. Vi åker tlsmns, ska bo på hotel. Blir fest och samkväm med Cicci:) Hoppas på trevliga pratstunder, sol, party, shopping och fika.

2 comments:

Cicci said...

Gud, vad jag längtar efter dig gumman!! Känns konstigt att vi varit så dåliga på att träffas tidigare men när vi väl sågs så var det som om inte en dag gått sedan sist. Det var så trist när ni åkte.

Inte långt kvar till göteborgshelgen version 2 dock!! Det sägs att uppföljare är sämre än orginalet, men denna uppföljaren har jag bra känslor för =)

Maria said...

Kul att hitta dig här! Länken fanns på Ciccis sida, nu även på min! Det var så kul sist!!!! Kul att ni ska göra om det. Vi får ta en träff häruppe i Dalarna snart =). Massor av kramar M