Thursday, May 10, 2007

Att vara eller att inte vara...


....Allergisk.

Halsen sticker,jag nyser, näsan rinner, ögonen trycker och jag känner mig allmänt hängig. Är jag allergisk? Så kan det väl inte vara? Jag har aldrig varit allergisk. Jag ignorerar, så kanske det försvinner. Är det OK att vara aktiverad med sin blog, msn och mail på arbetstid? Sådär va...

Motivationsfaktorn = 0,1

Skall bara checka in en avgång till, den som går 11.20, sen får jag åka hem och kura ner mig i sängen med min bok. I eftermiddag skall jag -och håll i er nu- åka till mekonomen. Naturligtvis har jag förstört saker igen. Denna gång är det Malins avgassystem som inte vill vara en del av bilen. Jag befinner mig alltid i total misär, men jag har lärt mig, så jag lever med det. Projekt mekonomen blir att hitta gummiringar som håller prylen på plats. Fint.

Jag orkar inte nämna vad som har hänt med min fantastiska klocka, den älskade, fina, dyra. Det tar vi en annan dag....

6 comments:

Cicci said...

Oj oj oj, Rydmark och Forsberg hatade ju varandra, de var rivaler under SM-slutspelen 1994 (eller var det 1995) Men det skall väl inte påverka vår vänskap? =)) Puss å kram

Maria said...

Oj, vet precis hur det är att vara allergisk... är typ helt utslagen och jag inte vacker på jobbet med mina rinnande ögon, haha. Och jag äter medicin =).

Säg inte att det har hänt nåt med din fina klocka????????? *förfärad*

Massa kramar

Cicci said...
This comment has been removed by the author.
Cicci said...
This comment has been removed by the author.
Cicci said...

Hur lyckades du hamna sådär mellan två killar by the way? vad är hemligheten? jag börjar bli smått desperat efter lite kärlek....

Cicci said...

...som om det inte var övertydligt i och med att jag erkänt offentligt att jag kan tänka mig att dejta en avhängd gammal hockeyfjant.. *kommentera sitt eget inlägg*... hähä